Annindriya geurexperts

Parfum creatie Geurmerk & marketing Productontwikkeling Workshops & lezingen Stank overlast Tanja Deurloo is parfum designer en creëert, in nauwe samenwerking met haar opdrachtgevers, unieke en succesvolle parfumcreaties voor hun merk. Hierbij staat de match tussen merk, markt en productlijn centraal, alsmede de congruency van positionering, product en verpakking.

Afhankelijk van het project schakelen we andere partijen uit ons uitgebreide professionele netwerk in. Dit netwerk omvat ondermeer een rijkdom aan parfumeurs, (Europese) private label producenten, parfumhuizen, grondstof leveranciers, verpakkingsexperts, grafisch ontwerpers en marktonderzoekers.

COTTONCAKE

Eau d'Amsterdam

Salle Privée fragrances

Hunkemöller

GOOD LUCK, CPNB

O'de Texel

Met trots realiseerden we bijvoorbeeld parfums en geurende producten voor Hunkemöller, Salle Privée, Eau d'Amsterdam, Marie Stella Maris, CottonCake, Hans Ubbink, WoW by Daphne Deckers, O'de Texel en Good Luck (CPNB). Geurmerk en geurmarketing - de kracht van geur in branding. Geuren kunnen zeer sterk bijdragen aan de totale merkbeleving en een onderscheidende indruk achterlaten. Annindriya adviseert, ontwikkelt en implementeert 'identity scents'. Een eigen geur die uw merk, gebouw of dienst verrijkt, ook wel geurmerken of signature scents genoemd. De (kwaliteits)perceptie van diensten en producten in een ruimte wordt mede bepaald door de totale mix van architectuur, inrichting, de aanwezige personen, het licht, de temperatuur, de geluiden, muziek en – vaak meer onbewust, maar zeker zo krachtig – de geuren.

Ook met geurmarketing kunt u veel waarde toevoegen aan uw merk, product, event, winkel of gebouw. Annindriya inspireert, initieert en begeleidt het toepassen van geurmarketing in al haar facetten.

De meeste (commerciële) communicatie gaat via de ogen. De andere zintuigen worden nog maar weinig gebruikt door merken en organisaties. Hoe meer zintuigen worden aangesproken, hoe beter de boodschap beklijft en hoe steviger de emotionele verankering plaatsvindt en merkloyaliteit opgebouwd wordt. Inspirend zijn hierbij bijvoorbeeld Singapore Airlines en Disney. Als 'leading sensory brands gebruiken zij hun sensorisch potentieel maximaal en zijn daarbij zeer succesvol.

Hunkemöller parfumbar

Robijn Sensation

Peugeot

Schiphol

Calliope Tsoupaki - Narcissus

Isabelle Andriessen

YUN Probiotherapy

 

Winkelmandje

×

Subtotaal

Bestellen