Bestellen

Kan ik de bestelde artikelen ook af komen halen?

U kunt uw bestelling ook af komen halen in onze winkel aan de Cornelis Krusemanstraat 25 in Amsterdam. Zo kunt u de producten ruiken en bekijken, en persoonlijk advies inwinnen. Ook bespaart u de verzendkosten.

Kan ik het artikel op een ander adres laten bezorgen?
Ja. Tijdens het bestelproces kunt u een ander afleveradres opgeven.

Is het feestelijk verpakken gratis?
Ja, u kunt bij uw bestelling aangeven dat u gebruik wilt maken van onze inpakservice. We maken er dan een extra feestelijk pakketje van.

Kan ik een bestelling annuleren?
Iedere bestelling kan, zonder kosten, binnen 24 uur nadat de bestelling is geplaatst, worden geannuleerd. Stuur dan een e-mail aan boetiek@perfumelounge.nl. De orderannulering zal per e-mail bevestigd worden. Indien de geannuleerde bestelling al is betaald, ontvangt u het betaalde bedrag retour. Mocht u de bestelling al ontvangen hebben, en de verpakking is ongeopend (cellofaan of garantiezegels nog intact), kan het geretourneerd worden.

Waar kan ik met een klacht, suggestie of opmerking terecht?
Mocht u, ondanks onze zorg en aandacht, een klacht, suggestie of opmerking hebben over onze service en/of artikelen, neem dan alstublieft contact met ons op via e-mail boetiek@perfumelounge.nl. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact opnemen. Ook kunt u ons tijdens openingstijden telefonisch bereiken op 020-6798043. Dank u wel.

Winkelmandje

×

Subtotaal

Bestellen